الجمعة، 4 يونيو 2010

قفلت ليه بابك ؟




قفلت ليه بابك ؟
و عيني ما عدِّتوش
إذا كانلك احبابك..
قلبك أنا ما جيتلوش !

إنت اللي جيت عندي
مادد إيديك بسلام
قدِّمتِِـلَك وِِدِّي
بمحبّة و احترام
و فْـ ليله بتعدّى
يتغَيّر الكلام

ريّحني بغيابك
الحال ده ما ارتاحلوش

***

كدّبت نفسي كتير
مع إني بيك حاسس
حسيت فيه فرق كبير
عنَّك زمان خالص

قلت الزمان يعني
ساب مين على حاله
الوش مش مَعْني
القلب إيه جراله ؟

***

كان باين مالعينين
للقلب شيء واصل
لسّه متغربين
واحنا بنتواصل

قلت البعاد يعني
بِيـْقَسّي في الغربة
لكن ليه توجعني
و تجرح الصُّحبة



قفلت ليه بابك ؟
و عيني ما عدِّتوش
إذا كانلك احبابك..
قلبك أنا ما جيتلوش !

إنت اللي جيت عندي
مادد إيديك بسلام
قدِّمتِِـلَك وِِدِّي
بمحبّة و احترام
و فْـ ليله بتعدّى
يتغَيّر الكلام

ريّحني بغيابك
الحال ده ما ارتاحلوش

هناك تعليقان (2):

  1. السلام عليكم

    فى كل مره بستمتع
    اكتب فأنا متابع والفخر لى
    ودى وإحترامى :)

    ردحذف
  2. يشرفني تواجدك و يسعدني استمتاعك

    لك مني كل المودة

    ردحذف