الاثنين، 7 يونيو 2010

فارس الأحلام




فارس الأحلام.. مش أنا !
كل حبي كلام في الغُنا !

في حاجات كتير نفسي
و لحَدّ ما تجيني
ما املكش غير نفسي
ازاي تحبيني ؟

لو حتى في الأحلام حبِّنا
فارس الأحلام.. مش أنا !


***


و اذا فارس الأحلام أنا..
انت مين ؟

جزء من حلمي تكوني ؟
حبي آخر حاجة فيه
تقبلي لو قلت (كوني) ؟
تفضلي.. تستنّي ليه ؟

ما انتِ حلم لحد تاني
حلم واحد مش أناني


فارس الأحلام.. مش أنا

***


و اذا فارس الأحلام أنا..
انت مين ؟

جزء من لحظة جنوني ؟
و امّا تخلص تبقى إيه ؟
صعب تفتكرك عيوني
قلب مرة لعبْت بيه

و ابقى خاين و ابقى جاني
و انتِ برضه لحدّ تاني !


فارس الأحلام.. مش أنا


هناك تعليقان (2):

  1. برغم كل هذا الرفض ومحاولته إبعادها شعرت بحبه لها
    ومدى يأسه من استمرار ما بينهما !!!
    أيكون من حقه أن يعلن الابتعاد تحت أي مسمى أم يجب أن يكون القرار مشترك ؟

    ردحذف
  2. من حقه لا.. باستطاعته نعم.. و يفعل

    ردحذف