الاثنين، 8 مارس 2010

إمتى بحبك !




لسه بتسألي إمتى بحبك !
طول ما انا صاحي ..
طول اليوم
وانا قدامك..
وانا مش جنبك
وامّا ياخدني ملاك النوم

و امَّا خيالي يروح مع غنوة سوا سمعناها
و امّا باسامح فيكِ القسوة كتير و انساها

و امّا الطيبة بعد الغيبة تبان في عينيكِ
بعد الغلطة.. عرفت و راجعة.. صعِبْت عليكِ

لما تجيلي.. لما تشيلي الشوك مالوردة
بتبقي أجمل أم و أخت و طفلة في واحدة

ولسه بتسألي إمتى بحبك !
طول ما انا صاحي .. طول اليوم
وانا قدامك.. وانا مش جنبك
وامّا ياخدني ملاك النوم

و امّا باحس بـ(حاجة) فـْ واحدة .. باحكيلها عليكِ
و كإنّي قلتلها انسيني.. أنا مش ليكِ

و امّا صحابي يحكوا ليّ عاللي معاهم
و معذِّبهم.. و القى عذابي إني معاهم

و امّا عينيهم تجري ما بين ميت واحدة و واحدة
بالقى في عيني صورتك انت..
صورتك و انت أجمل واحدة


ولسه بتسألي إمتى بحبك !
طول ما انا صاحي .. طول اليوم
وانا قدامك.. وانا مش جنبك
وامّا ياخدني ملاك النوم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق